Producenci sprzętu komputerowego i pozostałych urządzeń starają się za wszelką cenę przypodobać swoim obecnym i przyszłym klientom, wprowadzając do oferty coraz to nowsze usługi. Doskonałym przykładem jest firma Dell, która jakiś czas temu poszerzyła ofertę o usługę, którą jest door-to-door. Niektórym klientom opcja ta jest bardzo dobrze znana z oferty innych firm. Teraz także Dell dołączył do grona producentów, którzy dbają o zadowolenie swoich klientów.
Jak to działa?
Usługa door-to-door czy to w firmie Dell, czy w jakiejkolwiek innej, działa praktycznie na tej samej zasadzie. Klient, który doświadczył awarii swojego sprzętu, zgłasza ten problem producentowi, najczęściej kontaktując się z nim telefonicznie lub mailowo – wszystkie warunki zgłaszania reklamacji uwzględnione są na karcie gwarancyjnej. Od momentu zgłoszenia awarii, całą sprawą zajmuje się już producent, a w zasadzie jego pracownicy, którzy są odpowiedzialni za załatwienie danej sprawy. Serwisanci informują poszkodowanego o potrzebie przekazania urządzenia kurierowi, który się po nie zgłosi. Zgodnie z usługą door-to-door, kurier przyjeżdża do domu, odbiera sprzęt, a następnie transportuje go do serwisu producenta. Gdy sprzęt zostaje już naprawiony, serwis w ten sam sposób zwraca go klientowi. Najważniejsze dla klientów jest to, że za tę usługę nie ponoszą żadnych kosztów. Koszty związane z naprawą, a także z samym transportem w obie strony ponosi producent.
To wygodne rozwiązanie
Każdy chyba przyzna, że usługa door-to-door jest niezwykle wygodnym i zarazem przyjaznym klientowi rozwiązaniem. Wzywanie kuriera na własny koszt albo też transportowanie zepsutego sprzętu do punktu sprzedaży, to nie tylko długotrwały proces, ale jednocześnie bardzo kosztowny. Wobec tego wielu ludzi niejednokrotnie rezygnowało ze składania reklamacji. Niektórzy po prostu nie mieli na to czasu. Odkąd Dell wprowadził daną usługę, klienci chętniej korzystają z danej możliwości. Tym sposobem sama firma w oczach klientów wypadła bardzo pozytywnie.
Door-to-door to jedna z coraz popularniejszych usług, którą wprowadzają do swojej oferty kolejne firmy. Na pewno jest to bardzo duże udogodnienie dla klientów. To także usługa, która prezentuje samego producenta z jak najlepszej strony. Widać, że firma szanuje klientów, a także dba nie tylko o swoje interesy, ale również o dobro osób, które decydują się na jej sprzęt. Dużym plusem danej opcji jest to, że klient nie ponosi żadnych kosztów, a cały proces wraz z naprawą i transportem nie trwa długo.